نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3951
-
الف
+

«کیهان ملکی» از بازی خود در «ستایش3» سخن گفت

«کیهان ملکی» از چگونگی انتخاب شدنش در سریال «ستایش 3» و دلایل پربیننده شدن آن سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «کیهان ملکی» بازیگر فصل جدید سریال «ستایش» در یک مصاحبه از چگونگی انتخاب شدنش در این سریال و دلایل پربیننده شدن آن سخن گفت. 

«کیهان ملکی» درخصوص نقش آفرینی اش در فصل سوم سریال ستایش گفت: مهمترین دلیل حضور من در سریال کارگردان این اثر بود و البته محبت نویسنده و تهیه کننده هم باعث شد که کار را بپذیرم.

کیهان ملکی در ستایش3

وی ادامه داد: در ابتدا کرکتری دیگری برای من در نظر گرفته بودند که مطلوب من نبود و دوباره نقش «سامان» دوست مهدی مظفری را پیشنهاد دادند و بعد از صحبتی که داشتیم در این کار حضور پیدا کردم.

ملکی درباره کم کاری خود در عرصه بازیگری گفت: سال هاست که کرکتر مطلوب خودم را ندیدم البته یکی از دلایل عدم حضورم این است که بعد از اثبات خود در نقش‌های مختلف، کرکتر مرکزی به من پیشنهاد نمی‌شود.

کیهان ملکی در ستایش3

وی با اشاره به جذابیت سریال «ستایش3» توضیح داد: به نظرم جذابیت پروژه استفاده از بازیگران خاطره انگیز و به خوبی اجرایی کردن این ایده توسط عوامل بوده است.

بازیگر سریال «ستایش3» در خصوص موفقیت و پر مخاطب بودن این سریال اظهار کرد: کارگردان، نویسنده و عوامل خوبی در این سریال حضور دارند. فلمنامه سریال برای بخشی از جامعه جذاب است و مخاطب عام بعد از چند سال پیگیر آن است اما اینکه چرا موفق بوده نیاز به تحلیل و بررسی دارد.

ملکی درخصوص پیشنهاد‌های اخیر خود به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سال گذشته چند پیشنهاد خوب داشتم مثل سریال «بانوی عمارت» و «از یاد‌ها رفته» را داستم که به خاطر مصروفیت در یک تیاتر نتوانستم در این کار‌ها ایفای نقش کنم.

کیهان ملکی متولد ۱۳۴۷ در تهران بوده و دارای مدرک لیسانس نمایش از دانشگاه آزاد می باشد.

وی در سال ۱۳۵۷ یعنی زمانی که ۱۰ ساله بود، بازی در تیاتر را شروع کرد تا اینکه در سال ۱۳۷۲ با ایفای نقشی کوتاه در فلم «پروانه بزرگ» به کارگردانی «خسرو شجاعی» فعالیت هنری خود را به طور جدی آغاز کرد، بعد از آن در مجموعه نوروز ۷۳ حضور پیدا کرد.

او با سریال تلویزیونی «روزگار جوانی» سال 1377 خورشیدی در تلویزیون شناخته شد و سپس با سریال «همسایه ها» سال 1379خورشیدی در بین مردم محبوب شد.

ملکی در سال 1393 خورشیدی در سریال «همسفر خورشید» به كارگردانی آقای شاه‌حاتمی ایفای نقش کرد.

بینندگان آی فیلم2 پیش تر شاهد نقش آفرینی او در سریال های «هوش سیاه2» و «همسایه ها»  و «پهلوانان نمی میرند» بودند.

گفتنی است که سریال «ستایش3» هم اکنون از رسانه ملی ایران در حال نشر می باشد.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «هوش سیاه2» 

دانلود سریال «پهلوانان نمی میرند» 

دانلود سریال «همسایه ها»

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر